Case
Luckymind - Konferencja Neuroróżnorodni
Edukacja, Konferencje
7 dni
Luckymind to firma organizująca warsztaty, kursy i konferencje psychologiczne. W trakcie pandemii przeszli całkowitą transformację z biznesu stacjonarnego, lokalnie działającego w aglomeracji Śląska, na ogólnopolski, prowadzony cyfrowo. Wykorzystując cyfrowe platformy do marketingu i webinarów, byli w stanie poszerzyć grono odbiorców swoich wydarzeń i realizować wszystkie inicjatywy w 100% online. Pozostawała potrzeba tworzenia landing page’y dla zapisu na wydarzenia, oraz witryn z pełną prezentacją oferty danej konferencji, prelegentów, agendą i możliwością zakupu biletów online. Do tej pory wykorzystywali w tych celach platformę Wordpress, ale zastanawiali się nad unowocześnieniem stacku i sprawdzeniem rozwiązań no-code. Taka okazja trafiła się w lutym 2024 r., kiedy w ciągu 7 dni potrzebowali kompletnej strony dla nowej konferencji i zdecydowali się na wybór Webflow.
Przygodę Luckymind z Webflow zaczęliśmy od konsultacji. Podczas zdalnej rozmowy, przestawiliśmy zalety Webflow, możliwości wizualnego tworzenia stron, funkcje CMS Webflow, oraz E-commerce Webflow, a także inne pomniejsze funkcje, które Webflow wprowadził w ostatnim czasie. Po odbiorze materiałów, w ciągu 48 godzin dostarczyliśmy do Luckymind koncepcję na logo konferencji w 5 wersjach, makietę strony WWW, oraz proponowane wizualizacje oparte o szablony Webflow, dostosowane do ich treści. Zapadła decyzja co dowyglądu i stylu strony, po której zdecydowaliśmy się na konkretny layout, zdjęcia, logotyp i kolorystykę.
Pierwsze dwa dni minęły nam pod znakiem tworzenia strony w oparciu o dedykowany szablon i materiały od klienta. Dzięki wizualnemu projektowaniu stron internetowych w Webflow, szybko przeszliśmy od dodawania nowych sekcji, do stylizowania jej elementów. Dokonaliśmy edycji otrzymanych materiałów graficznych (np. logosy partnerów, zdjęcia prelegentów), co było niezbędne do poprawnego ich wyświetlania w witrynie. Następnym krokiem było sparowanie designu z treściami, dzięki fukcjom dynamicznych treści, obsługiwanym przez CMS Webflow. Tutaj możliwości CMS Webflow pozwoliły obsłużyć zaciąganie informacji o prelekcjach, prelegentach i organizatorach konferencji wprost z CMS na front-end strony - wszędzie tam, gdzie było to potrzebne. Przenieśliśmy w toku tych prac wszystkie dostarczone treści tekstowe do CMS, wraz z poprawionymi grafikami. Pierwsza wersja działającej live strony wróciła do klienta po 2 dniach, następnie w ciągu kolejnych 2 dni dokonywaliśmy ostatnich szlifów. Dzięki Webflow, możliwe było przekazanie dostępu do działającej online witryny i kolaboracja na żywym projekcie. W przypadku klasycznego kodowania, wszelkie zmiany i poprawki w projekcie generowałyby konieczność pracy designera, a potem dewelopera. Po tygodniu wprowadziliśmy embedowane referencje na stronę, a także zintegrowaliśmy koszyk z istniejącym sklepem Wordpress. Przekierowaliśmy projekt na właściwą domenę i już dzień później pierwsi klienci Luckymind ujrzeli witrynę gotowi do zakupu biletów na kolejne wydarzenie.
Strony internetowe Webflow
Stwórzmy razem coś wyjątkowego!
Jako agencja Webflow & UX, tworzymy nowoczesne strony Webflow oparte o zjawiskowe projekty UX/UI, dedykowane firmom B2B, startupom i markom osobistym. Napisz do nas!
Jerzy
Client Partner & CEO